Address
Μαρασλή 3, Κολωνάκι, 10676 - Αθήνα View mapCategories
E-LearningΘέμα : Customer Experience
Διάρκεια : 60΄
Ημερομηνία : Τετάρτη 18 Δεκεμβρίου 10:00
Τόπος διεξαγωγής : E-Marketing Clusters – Μαρασλή 3 & Βασ. Σοφίας – Κολωνάκι – 10676 – Αθήνα
Τηλέφωνο : 210 9577795
Κόστος : Δωρεάν
Customer Experience
Πώς η εκπαίδευση μπορεί να επηρεάσει την εμπειρία του πελάτη (Customer Experience)?
Μέχρι χθες μιλούσαμε για εξυπηρέτηση του πελάτη. Δυστυχώς βέβαια ακόμη και σήμερα το κάνουμε αυτό, ενώ ο πελάτης αναζητά ήδη το Customer Experience, δηλαδή στην εμπειρία και όχι απλά στην εξυπηρέτηση.
- Ξέρουμε για αρχή την διαφορά?
- Γνωρίζουμε πόσο σημαντικό είναι να στραφούμε αποκλειστικά στο Customer Experience?
- Πόσο εκπαιδευμένοι είναι οι άνθρωποί μας, ώστε να προσφέρουν υπηρεσίες εμπειρίας πελάτη?
Στην παρουσίαση αυτή θα αναλύσουμε:
- Ποια είναι η διαφορά της Εξυπηρέτησης Πελάτη με την Εμπειρία Πελάτη
- Τι είναι καθοριστικές στιγμές και πώς αυτές επηρεάζουν την Εμπειρία Πελάτη
- Ποιοι είναι οι τομείς που η εκπαίδευση μπορεί να επηρεάσει, την Εμπειρία του Πελάτη μαζί μας.
Σε αυτές και πολλές ακόμα ερωτήσεις, θα δώσει απάντηση η Καλλιόπη Καψημάλη (Management & Sales Expert/Learning Specialist & Coach)
Ο αριθμός θέσεων είναι περιορισμένος
Μοιράσου την γνώση με όλους στα social media!
Κάνε κλικ και βοήθησε κι άλλους να μάθουν για τα Δωρεάν Σεμινάρια!